• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.14грн
  • 3030.84грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.14 грн. до 3030.84 грн.

Канцтовари для офісу

Артикул: 14497
Степлер Welle-2 пласт, №24/6, 25арк, червоний
123.84 грн
Доступно: 886 шт.
AXENT, штука, 0.2, 0.2, 0.2, 8472909000
+
Артикул: 14495
Степлер Welle-2 пласт, №24/6, 25арк, чорний
123.84 грн
Доступно: 720 шт.
AXENT, штука, 0.2, 0.2, 0.2, 8472909000
+
Артикул: 13903
Лоток горизонтальний, чорний
124.80 грн
Доступно: 5403 шт.
AXENT, штука, 0.271, 0.05, 0.271, 3926100000
+
Артикул: 13901
Лоток горизонтальний, димчатий
124.80 грн
Доступно: 4871 шт.
AXENT, штука, 0.271, 0.271, 3926100000
+
Артикул: 13902
Лоток горизонтальний, прозорий
124.80 грн
Доступно: 3773 шт.
AXENT, штука, 0.271, 0.271, 3926100000
+
Артикул: 18453
Лоток горизонтальний, синій
124.80 грн
Доступно: 389 шт.
AXENT, штука, 0.271, 0.271, 3926100000
+
Артикул: BM.4226-99
Степлер пласт, №24,26, 20арк, асорті
125.10 грн
Доступно: 513 шт.
Buromax, штука, 0.13, 8472909000
+
Артикул: 36783
Пружина пластикова d 6 мм, біла, 100 шт.
125.94 грн
Доступно: 242 шт.
AXENT, пачка, 0.27, 0.27, 3926100000
+
Артикул: 43494
Ножиці 19см, Titanium, графітно-сірі
126.36 грн
Доступно: 367 шт.
AXENT, штука, 0.086, 0.086, 0.086, 8213000000
+
Артикул: BM.8904-94
Текст-маркери NEON, 2-4 мм, набір 6 шт.
127.68 грн
Доступно: 1348 шт.
Buromax, штука, 0.093, 9608200000
+
Артикул: 14314
Серветки для екранів вологі, змінний блок,100 шт.
128.34 грн
Доступно: 783 шт.
AXENT, штука, 0.213, 3401190000
+
Артикул: 27880
Степлер Ultra пласт, №24/6, 25арк, рожевий
129.48 грн
Доступно: 640 шт.
AXENT, штука, 0.159, 0.159, 0.159, 8472907000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.14 грн до 3030.84 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?