• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1368.54грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.08 грн. до 1368.54 грн.

Канцтовари для офісу

Реєстратор А3 двост, 7 cм, ELITE чорний
А3
Артикул: BM.3003-01
Реєстратор А3 двост, 7 cм, ELITE чорний
177.84 грн
Доступно: 285 шт.
Buromax, штука, 0.844, 0.844, 0.20, 4820300000
+
Артикул: BM.2296
Блок паперу для фліпчартів, 20 арк. 64х90 см., картонна коробка
177.24 грн
Доступно: 556 шт.
Buromax, штука, 0.88, 0.20, 4823
+
Артикул: 36787
Пружина пластикова d 8 мм, біла, 100 шт.
176.70 грн
Доступно: 214 шт.
AXENT, пачка, 0.315, 0.315, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 36784
Пружина пластикова d 8 мм, чорна, 100 шт.
176.70 грн
Доступно: 303 шт.
AXENT, пачка, 0.315, 0.315, 0.20, 3926100000
+
Артикул: BM.0580-01
Обкладинка картонна А4 (50шт), фактура "під шкіру", чорна, 250г/м2
175.50 грн
Доступно: 156 шт.
Buromax, штука, 0.648, 0.20, 4820300000
+
Артикул: 01837
Олівці графітні 1570, 2Н-3В, 10 шт.
173.82 грн
Доступно: 93 шт.
KOH-I-NOOR, набор, 0.047, 0.047, 0.20, 9609101000
+
Артикул: 43770
Лоток вертикальний збірний на 3 відділення, чорний
172.86 грн
Доступно: 548 шт.
AXENT, штука, 0.583, 0.008, 0.583, 0.20, 3926100000
+
Артикул: BM.0540-00
Обкладинка пластик проз А4 (50 шт) 150мкм
172.50 грн
Доступно: 364 шт.
Buromax, штука, 0.6, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 41781
Підставка-органайзер 100x143x100мм мет, біла
172.20 грн
Доступно: 233 шт.
AXENT, штука, 0.24, 0.24, 0.24, 0.20, 8304000000
+
Артикул: 32190
Підставка-органайзер 100x143x100мм мет, срібло
172.20 грн
Доступно: 2183 шт.
AXENT, штука, 0.24, 0.24, 0.24, 0.20, 8304000000
+
Артикул: 32189
Підставка-органайзер 100x143x100мм мет, чорна
172.20 грн
Доступно: 1483 шт.
AXENT, штука, 0.24, 0.24, 0.24, 0.20, 8304000000
+
Артикул: BM.0580-02
Обкладинка картонна А4 (50шт), фактура "під шкіру", синя, 250г/м2
171.00 грн
Доступно: 1 шт.
Buromax, штука, 0.648, 0.20, 4820300000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.08 грн до 1368.54 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?