• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

Артикул: 65223
Клей ПВА, 50 мл "Extra", з пензликом
17.82 грн
Доступно: 13554 шт.
AXENT, штука, 0.05, 0.20, 3506100098
+
Артикул: 35849
Бейдж-ідентифікатор вертик. пласт., 50х85мм, білий
15.48 грн
Доступно: 27797 шт.
AXENT, штука, 0.005, 0.20, 3926100000
+
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP світло-блакитний
А4
Артикул: 36446
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP світло-блакитний
73.02 грн
Доступно: 354 шт.
AXENT, штука, 0.43, 0.43, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE зелений
А4
Артикул: BM.3002-04c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE зелений
70.20 грн
Доступно: 1021 шт.
Buromax, штука, 0.422, 0.20, 4820300000
+
Артикул: BM.5556
Нитка прошивна бавовняна, щільність 250 текс, довжна 520 м
96.54 грн
Доступно: 824 шт.
Buromax, штука, 4824004031138, 0.15, 0.20, 5607
+
Артикул: 34810
Клей-олівець PVA, 36г, дисплей
12.66 грн
Доступно: 49331 шт.
AXENT, штука, 0.069, 0.20, 3506100098
+
Артикул: BM.4036-05
Діркопробивач метал, 10арк, червоний
82.74 грн
Доступно: 1 шт.
Buromax, штука, 0.1, 0.20, 8472907000
+
Артикул: 36629
Ручка кулькова ChromX, синя
14.28 грн
Доступно: 14313 шт.
Unimax, штука, 0.011, 0.20, 9608101000
+
Артикул: 27972
Маркер для магн. досок, 2 мм круглий чорний
10.74 грн
Доступно: 17931 шт.
AXENT, штука, 0.018, 0.20, 9608200000
+
Артикул: 27974
Маркер для магн. досок, 2 мм круглий червоний
10.74 грн
Доступно: 7223 шт.
AXENT, штука, 0.018, 0.20, 9608200000
+
Артикул: BM.3216
Розділювач сторінок цифровий, А4, 1-31
109.74 грн
Доступно: 1204 шт.
Buromax, штука, 0.25, 0.20, 3926100000
+
Артикул: BM.2218
Папір для нотаток білий, 90х90х70мм, непрок
72.72 грн
Доступно: 4972 шт.
Buromax, штука, 0.3, 0.20, 4811
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?