• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
А4
Артикул: BM.3001-12c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
70.20 грн
Доступно: 684 шт.
Buromax, штука, 0.42, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
А4
Артикул: BM.3001-06c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
70.20 грн
Доступно: 1842 шт.
Buromax, штука, 0.42, 0.20, 4820300000
+
Артикул: BM.5020
Скріпки нікельовані, 50мм, рельєфні, 100шт.
45.24 грн
Доступно: 2303 шт.
Buromax, штука, 0.123, 0.20, 8305900000
+
Артикул: 31287
Куб для паперу 100х100x100мм, мет, чорний
87.12 грн
Доступно: 1546 шт.
AXENT, штука, 0.154, 0.154, 0.154, 0.20, 8304000000
+
Артикул: BM.2381-75
Блок паперу з клей. шар. FRUITS, 30 арк, малюнок
19.86 грн
Доступно: 845 шт.
Buromax, штука, 0.018, 0.20, 4811419000
+
Артикул: 36371
Ніж канцелярський металевий, 18 мм, авто-фіксатор
108.42 грн
Доступно: 1957 шт.
AXENT, штука, 0.188, 0.20, 8214100000
+
Артикул: BM.7025-00
Клейка стрічка пак. 48ммx90м, прозора
44.10 грн
Доступно: 10 шт.
Buromax, штука, 0.2, 0.20, 3919101900
+
Артикул: BM.4832
Клей ПВА, 100 мл, ковпачок-дозатор
17.16 грн
Доступно: 22175 шт.
Buromax, штука, 0.1, 0.1, 0.20, 3506
+
Артикул: BM.4852
Клей ПВА, 100 мл, ковпачок-дозатор
17.16 грн
Доступно: 6815 шт.
Buromax, штука, 0.1, 0.20, 3506
+
Артикул: BM.5503
Гумки для грошей кольорові, 200 г
52.98 грн
Доступно: 5276 шт.
Buromax, штука, 0.2, 0.20, 4016999790
+
Артикул: 15749
Бокс з магнітом для скріпок
28.26 грн
Доступно: 1355 шт.
AXENT, штука, 0.035, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 36486
Клейка стрічка канц. 24ммх30ярд. 40мкм, прозора, по 6шт
12.24 грн
Доступно: 68891 шт.
AXENT, штука, 0.02, 0.20, 3919101200
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?