• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.2грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.20 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE св. зелений
Доступно: 1405 шт.
BM.3001-15с
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
Доступно: 503 шт.
BM.3001-12c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
Доступно: 733 шт.
BM.3001-06c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE помаранчевий
Доступно: 948 шт.
BM.3001-11c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE блакитний
Доступно: 1374 шт.
BM.3001-14c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бузковий
Доступно: 1209 шт.
BM.3001-26c
77.70 грн
+
Клейка стрічка пак. 48ммx200ярд, 40мкм, прозора
Доступно: 15178 шт.
18411
78.18 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора зелена
Доступно: 1775 шт.
39695
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора помаранч
Доступно: 1170 шт.
39697
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора синя
Доступно: 2097 шт.
39694
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора червона
Доступно: 1439 шт.
39696
78.36 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, рожевий
Доступно: 1112 шт.
27877
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, салатовий
Доступно: 1455 шт.
27875
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, синій
Доступно: 1726 шт.
35242
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, фіолетовий
Доступно: 674 шт.
27876
79.20 грн
+
Лінійка сталева 50см
Доступно: 2 шт.
BM.5810-50
79.38 грн
+
Лупа, пластик, 5X/ d60, металева оправа
Доступно: 536 шт.
BM.4305
79.50 грн
+
79.80 грн
+
79.80 грн
+
Маркер для магн. досок, 1,5-3 мм круглий синій
Доступно: 146 шт.
01398
79.80 грн
+
79.80 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора зелена
Доступно: 1204 шт.
43389
79.86 грн
+
А4
79.86 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора рожева
Доступно: 169 шт.
43391
79.86 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора синя
Доступно: 1094 шт.
43388
79.86 грн
+
Степлер пласт, №10, 15арк, сірий
Доступно: 839 шт.
BM.4100-09
80.04 грн
+
Степлер пласт, №10, 15арк, чорний
Доступно: 1582 шт.
BM.4100-01
80.04 грн
+
Ножиці 21см, Duoton Soft сіро-червоні
Доступно: 1221 шт.
20286
80.04 грн
+
Ножиці 21см, Duoton Soft сіро-чорні
Доступно: 10817 шт.
20287
80.04 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, блакитна
Доступно: 2633 шт.
34505
80.16 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, салатова
Доступно: 1170 шт.
34506
80.16 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, бірюзова
Доступно: 1356 шт.
62256
80.16 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, бузкова
Доступно: 1595 шт.
62255
80.16 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, червоний
Доступно: 1949 шт.
40065
80.22 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, чорний
Доступно: 2806 шт.
40063
80.22 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, синій
Доступно: 2086 шт.
40064
80.22 грн
+
А4
80.40 грн
+
А4+
Файл А4+, 40 мкм, 100 шт.
Доступно: 10893 шт.
BM.3805-y
80.88 грн
+
Куб для паперу 95х95x100мм, мет, чорний
Доступно: 9523 шт.
BM.6215-01
80.94 грн
+
А4+
Файл А4+, 40 мкм, 100 шт.
Доступно: 24029 шт.
36570
81.00 грн
+
Ножиці 17см, ESSENTIALS GREEN, блакитний
Доступно: 119 шт.
MP.468011
81.36 грн
+
Ножиці 17см, ESSENTIALS GREEN, чорний
Доступно: 225 шт.
MP.468010
81.36 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP бірюзовий
Доступно: 92 шт.
36437
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP рожевий
Доступно: 111 шт.
24358
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP сірий
Доступно: 201 шт.
24356
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP зелений
Доступно: 83 шт.
24366
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP рожевий
Доступно: 2 шт.
24367
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP синій
Доступно: 805 шт.
24364
81.72 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 2
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.20 грн до 1532.88 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?