• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

Артикул: 02056
Текст-маркери Fax, 1-4,6 мм, набір 4 шт.
104.40 грн
Доступно: 1585 шт.
CENTROPEN, набор, 0.081, 0.081, 0.20, 9608200000
+
Артикул: 14319
Лоток вертикальний Бюджет, чорний
104.16 грн
Доступно: 2144 шт.
AXENT, штука, 0.271, 0.271, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 18153
Папір для нотаток Elite "White" 90х90х70мм, непрок
103.74 грн
Доступно: 1599 шт.
AXENT, штука, 0.44, 0.44, 0.20, 4802568000
+
Артикул: 14503
Степлер Exakt-2 метал, №24/6, 25арк, синій
103.44 грн
Доступно: 856 шт.
AXENT, штука, 0.216, 0.216, 0.216, 0.20, 8472909000
+
Артикул: 14504
Степлер Exakt-2 метал, №24/6, 25арк, червоний
103.44 грн
Доступно: 83 шт.
AXENT, штука, 0.216, 0.216, 0.216, 0.20, 8472909000
+
Артикул: ЛГ-04димч.
Лоток горизонтальний, димчастий
103.20 грн
Доступно: 170 шт.
КІП, штука, 0.271, 0.20, 3926
+
Артикул: BM.8905-96
Текст-маркери PASTEL, 2-4 мм, набір 6 шт.
102.48 грн
Доступно: 1350 шт.
Buromax, штука, 0.144, 0.20, 9608200000
+
Артикул: 14318
Лоток вертикальний, чорний
102.12 грн
Доступно: 1799 шт.
AXENT, штука, 0.254, 0.177, 0.254, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 14316
Лоток вертикальний, димчатий
102.12 грн
Доступно: 304 шт.
AXENT, штука, 0.254, 0.254, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 14317
Лоток вертикальний, прозорий
102.12 грн
Доступно: 357 шт.
AXENT, штука, 0.254, 0.254, 0.20, 3926100000
+
Артикул: 18454
Лоток вертикальний, синій
102.12 грн
Доступно: 175 шт.
AXENT, штука, 0.254, 0.254, 0.20, 3926100000
+
Артикул: BM.4620
Ніж канцелярський металевий, 18 мм
102.12 грн
Доступно: 2431 шт.
Buromax, штука, 0.188, 0.20, 8211930000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?