• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.02грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 0 / 5
Залишило 0 людина

Ціна від 1.02 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX зелений
Доступно: 3896 шт.
BM.3013-04
75.24 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX синій
Доступно: 3978 шт.
BM.3013-02
75.24 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX червоний
Доступно: 3298 шт.
BM.3013-05
75.24 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX чорний
Доступно: 7460 шт.
BM.3013-01
75.24 грн
+
Ножиці 20см, Duoton, сіро-чорні
Доступно: 7502 шт.
07912
75.78 грн
+
Ножиці 20 см, Duoton, сіро-червоні
Доступно: 5843 шт.
07913
75.78 грн
+
Стрижні для клейового пістолета 11 мм. 6 шт
Доступно: 1678 шт.
BM.4862
75.78 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7,5 cм, PP зелений
Доступно: 179 шт.
36482
77.28 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7,5 cм, PP синій
Доступно: 588 шт.
36481
77.28 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7,5 cм, PP червоний
Доступно: 207 шт.
36483
77.28 грн
+
Чинка з контейнером, пласт. подвійна
Доступно: 1201 шт.
01918
77.52 грн
+
Зволожувач для пальцiв, 20мл, гелевий
Доступно: 9191 шт.
BM.5540
77.52 грн
+
Олівець механ. SHALAKU S 0.7мм, синій
Доступно: 411 шт.
M7-228.Blue
77.52 грн
+
А4+
Файл А4+, 40 мкм, 100 шт.
Доступно: 42579 шт.
BM.3805
78.06 грн
+
А4+
Файл А4+, 40 мкм, 100 шт.
Доступно: 267 шт.
BM.3805-y
78.06 грн
+
Клейка стрічка пак. 48ммx200ярд, 40мкм, прозора
Доступно: 10295 шт.
18411
78.18 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора зелена
Доступно: 663 шт.
39695
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора помаранч
Доступно: 497 шт.
39697
78.36 грн
+
А4
Папка з 40 файлами, А4, асорті
Доступно: 911 шт.
BM.3617-99
79.14 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, рожевий
Доступно: 584 шт.
27877
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, синій
Доступно: 2017 шт.
35242
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, фіолетовий
Доступно: 1467 шт.
27876
79.20 грн
+
Лінійка сталева 50см
Доступно: 3430 шт.
BM.5810-50
79.38 грн
+
Лупа, пластик, 5X/ d60, металева оправа
Доступно: 1731 шт.
BM.4305
79.50 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора зелена
Доступно: 1440 шт.
43389
79.86 грн
+
А4
79.86 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора синя
Доступно: 960 шт.
43388
79.86 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора рожева
Доступно: 1440 шт.
43391
79.86 грн
+
Степлер пласт, №10, 15арк, сірий
Доступно: 4220 шт.
BM.4100-09
80.04 грн
+
Степлер пласт, №10, 15арк, чорний
Доступно: 2772 шт.
BM.4100-01
80.04 грн
+
Ножиці 21см, Duoton Soft сіро-червоні
Доступно: 6492 шт.
20286
80.04 грн
+
Ножиці 21см, Duoton Soft сіро-чорні
Доступно: 4150 шт.
20287
80.04 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, блакитна
Доступно: 2704 шт.
34505
80.16 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, салатова
Доступно: 1281 шт.
34506
80.16 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, бірюзова
Доступно: 1161 шт.
62256
80.16 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, бузкова
Доступно: 1173 шт.
62255
80.16 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, червоний
Доступно: 1221 шт.
40065
80.22 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, чорний
Доступно: 2592 шт.
40063
80.22 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, синій
Доступно: 2650 шт.
40064
80.22 грн
+
Куб для паперу 95х95x100мм, мет, чорний
Доступно: 9278 шт.
BM.6215-01
80.94 грн
+
А4+
Файл А4+, 40 мкм, 100 шт.
Доступно: 26166 шт.
36570
81.00 грн
+
А4
81.12 грн
+
Ножиці 17см, ESSENTIALS GREEN, чорний
Доступно: 294 шт.
MP.468010
81.36 грн
+
Ножиці 17см, ESSENTIALS GREEN, блакитний
Доступно: 188 шт.
MP.468011
81.36 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP бірюзовий
Доступно: 255 шт.
36437
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP рожевий
Доступно: 190 шт.
24358
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP сірий
Доступно: 635 шт.
24356
81.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP зелений
Доступно: 720 шт.
24366
81.72 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 2776.62 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?