• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.02грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ сріблястий
Доступно: 116 шт.
36418
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ тем-бірюзовий
Доступно: 69 шт.
36417
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ фіолетовий
Доступно: 72 шт.
36413
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ червоний
Доступно: 61 шт.
36408
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ чорний
Доступно: 79 шт.
36404
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ блакитний
Доступно: 32 шт.
36425
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ бордовий
Доступно: 277 шт.
36423
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ жовтий
Доступно: 46 шт.
36426
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ зелений
Доступно: 298 шт.
36422
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ золото-рожевий
Доступно: 134 шт.
36435
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ помаранчевий
Доступно: 45 шт.
36431
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ рожевий
Доступно: 98 шт.
36428
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ салатовий
Доступно: 73 шт.
36427
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ св-блакитний
Доступно: 110 шт.
36432
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ синій
Доступно: 613 шт.
36421
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ сріблястий
Доступно: 123 шт.
36434
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ тем-бірозовий
Доступно: 301 шт.
36433
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ фіолетовий
Доступно: 120 шт.
36429
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ червоний
Доступно: 169 шт.
36424
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ чорний
Доступно: 361 шт.
36420
110.52 грн
+
Ножиці 21см, ESSENTIALS GREEN, блакитний
Доступно: 155 шт.
MP.468111
110.58 грн
+
Ножиці 21см, ESSENTIALS GREEN, чорний
Доступно: 136 шт.
MP.468110
110.58 грн
+
А5
Кліпборд-папка, А5, PVC, чорний
Доступно: 390 шт.
BM.3417-01
110.58 грн
+
Лоток вертикальний Бюджет, чорний
Доступно: 1083 шт.
14319
111.00 грн
+
А4
Кліпборд-папка, А4, PVC, чорний
Доступно: 4149 шт.
BM.3415-01
111.60 грн
+
400
Блок паперу з клей. шар. 75x75мм, 400арк, паст.бл
Доступно: 515 шт.
45848
113.04 грн
+
400
Блок паперу з клей. шар. 75x75мм, 400арк, паст.зел
Доступно: 2034 шт.
45842
113.04 грн
+
Серветки для екранів, змінний блок, 100шт
Доступно: 764 шт.
BM.0800-01
114.06 грн
+
Серветки для оргтехніки, змінний блок, 100шт
Доступно: 415 шт.
BM.0801-01
114.06 грн
+
114.42 грн
+
Серветки для оргтехніки, змінний блок, 100шт
Доступно: 907 шт.
32968
114.42 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX зелений
Доступно: 366 шт.
BM.3013-04
114.48 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX синій
Доступно: 834 шт.
BM.3013-02
114.48 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX червоний
Доступно: 418 шт.
BM.3013-05
114.48 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7 cм, LUX чорний
Доступно: 620 шт.
BM.3013-01
114.48 грн
+
Степлер Welle-2 пласт, №24/6, 25арк, чорний
Доступно: 846 шт.
14495
114.78 грн
+
Серветки для оргтехніки, в пласт. тубі, 100шт
Доступно: 1942 шт.
BM.0801
114.84 грн
+
Лоток вертикальний ВЕСЕЛКА, димчастий
Доступно: 570 шт.
80611
115.56 грн
+
Текст-маркери Fax, 1-4,6 мм, набір 4 шт.
Доступно: 625 шт.
02056
115.86 грн
+
Степлер RUBBER TOUCH пласт, №10, 12арк, синій
Доступно: 408 шт.
BM.4128-02
116.22 грн
+
Степлер RUBBER TOUCH пласт, №10, 12арк, фіолет
Доступно: 246 шт.
BM.4128-07
116.22 грн
+
Степлер RUBBER TOUCH пласт, №10, 12арк, чорний
Доступно: 211 шт.
BM.4128-01
116.22 грн
+
Степлер Welle-2 пласт, №24/6, 20арк, синій
Доступно: 4096 шт.
14493
116.34 грн
+
Степлер Welle-2 пласт, №24/6, 20арк, червоний
Доступно: 1535 шт.
14494
116.34 грн
+
Степлер Welle-2 пласт, №24/6, 20арк, чорний
Доступно: 1837 шт.
14492
116.34 грн
+
Ніж канцелярський металевий, 18 мм
Доступно: 2065 шт.
BM.4620
117.12 грн
+
117.60 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 2776.62 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?