• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.14грн
  • 3030.84грн
Наявність
Очікується
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.14 грн. до 3030.84 грн.

Канцтовари для офісу

Ножиці дитячі 15,2см з 3D-ручками, сині
Доступно: 2167 шт.
ZB.5014-02
35.28 грн
+
Ножиці дитячі 15,2см з 3D-ручками, рожеві
Доступно: 1343 шт.
ZB.5014-10
35.28 грн
+
35.58 грн
+
Підставка для скріпок 80x80x40мм, мет, біла
Доступно: 1670 шт.
41777
35.58 грн
+
Клейка стрічка пак. 48ммx66м, 45мкм, прозора
Доступно: 7429 шт.
BM.7018-00
35.64 грн
+
Трикутник 45/177, димчастий
Доступно: 517 шт.
01574
35.76 грн
+
Трикутник 45/177, прозорий
Доступно: 433 шт.
01573
35.76 грн
+
Текст-маркери Highlighter, 1-5 мм, набір 4 шт.
Доступно: 9637 шт.
35269
35.76 грн
+
Ручка масляна автом. Prestige корп. чорн., синя
Доступно: 11 шт.
42307
35.88 грн
+
Степлер МІНІ метал, №10, 12арк, синій
Доступно: 541 шт.
BM.4151-02
36.00 грн
+
Степлер МІНІ метал, №10, 12арк, сірий
Доступно: 375 шт.
BM.4151-09
36.00 грн
+
Степлер МІНІ метал, №10, 12арк, чорний
Доступно: 719 шт.
BM.4151-01
36.00 грн
+
36.00 грн
+
330
Папір для нотаток ЗЕБРА, 90х90х30 мм, нерок
Доступно: 285 шт.
BM.2257
36.24 грн
+
Олівець механ. Classic, 0.5 мм
Доступно: 10327 шт.
18430
36.66 грн
+
Лупа, пластик, 10X/ d60, чорна оправа
Доступно: 5095 шт.
BM.4314
36.66 грн
+
330
Папір для нотаток білий 90х90х30мм, непрок
Доступно: 1671 шт.
BM.2209
36.66 грн
+
36.84 грн
+
Лупа, пластик, 5X/ d50, чорна оправа
Доступно: 3048 шт.
BM.4301
37.14 грн
+
Лінер 4721 F Elite, 0.3 мм зелений
Доступно: 991 шт.
27704
37.50 грн
+
Лінер 4721 F Elite, 0.3 мм синій
Доступно: 2234 шт.
27705
37.50 грн
+
Лінер 4721 F Elite, 0.3 мм червоний
Доступно: 1695 шт.
27706
37.50 грн
+
Лінер 4721 F Elite, 0.3 мм чорний
Доступно: 3406 шт.
27707
37.50 грн
+
Лінійка алюмінієва 30см
Доступно: 3610 шт.
BM.5800-30
37.80 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.14 грн до 1454.04 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?