• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

Папка на 2-х кільцях, 25 мм, сіра
А4
Артикул: BM.3161-09
Папка на 2-х кільцях, 25 мм, сіра
38.52 грн
Доступно: 510 шт.
Buromax, штука, 0.144, 0.20, 4202121100
+
Артикул: BM.2302-98
Закладка пластик 5/45x12мм, 125шт, прям
10.20 грн
Доступно: 44007 шт.
Buromax, штука, 0.01, 0.20, 3926100000
+
Фотопапір глянцевий, А4, 180 г/м, 100 арк.
А4
Артикул: BM.2220-4100
Фотопапір глянцевий, А4, 180 г/м, 100 арк.
404.22 грн
Доступно: 2434 шт.
Buromax, штука, 1.5, 0.20, 4810298000
+
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX бордовий
А4
Артикул: BM.3011-13c
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX бордовий
65.64 грн
Доступно: 1370 шт.
Buromax, штука, 0.432, 0.20, 4820300000
+
Артикул: 8620100-99
Розділювач сторінок кольоровий, 10,5х23см (100шт)
208.38 грн
Доступно: 433 шт.
DONAU, штука, 0.37, 0.20, 4820900000
+
Артикул: BM.2264
Папір для нотаток ЗЕБРА, 90х90х40 мм, прок
37.86 грн
Доступно: 524 шт.
Buromax, штука, 0.2, 0.20, 4811
+
Артикул: 7638001-99
Губка магнітна для дошок 110х57х25 мм
73.14 грн
Доступно: 351 шт.
DONAU, штука, 0.03, 0.20, 3926100000
+
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP світло-блакитний
А4
Артикул: 36458
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP світло-блакитний
66.78 грн
Доступно: 597 шт.
AXENT, штука, 0.423, 0.20, 4820300000
+
Артикул: bc8960342
Олівець графіт. EVOLUTION STRIPES, HB, гумка
20.94 грн
Доступно: 1413 шт.
BIC, штука, 0.007, 0.20, 9609101000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE блакитний
А4
Артикул: BM.3002-14c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE блакитний
70.20 грн
Доступно: 656 шт.
Buromax, штука, 0.422, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX блакитний
А4
Артикул: BM.3012-14c
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX блакитний
65.64 грн
Доступно: 1261 шт.
Buromax, штука, 0.432, 0.20, 4820300000
+
Артикул: bc8308541
Ручки кулькові "Orange" набір з 4шт, асорті кол.
76.56 грн
Доступно: 52 шт.
BIC, штука, 0.038, 0.20, 9608109900
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?