• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

Степлер Standard пласт, №10/5, 15арк, чорний
Доступно: 3305 шт.
40059
49.98 грн
+
Степлер Standard пласт, №10/5, 15арк, червоний
Доступно: 1370 шт.
40061
49.98 грн
+
Степлер Standard пласт, №10/5, 15арк, синій
Доступно: 3166 шт.
40060
49.98 грн
+
Діркопробивач метал, 10арк, чорний
Доступно: 1325 шт.
32468
50.16 грн
+
50.34 грн
+
А4
Кліпборд А4, PVC, чорний
Доступно: 16490 шт.
BM.3411-01
50.34 грн
+
Батарейки DURACELL LR6 (AA), по 2шт
Доступно: 142 шт.
s.58163
50.40 грн
+
Ножиці 21,5 см, Standard, сині
Доступно: 9662 шт.
39570
50.46 грн
+
Ножиці 18см, Shell біло-салатові
Доступно: 4926 шт.
35141
50.58 грн
+
Гумки для грошей кольорові, 200 г
Доступно: 5120 шт.
BM.5503
50.58 грн
+
Чинка з контейнером, пласт. кругла
Доступно: 23100 шт.
01370
50.70 грн
+
Чинка з контейнером, пласт. кругла
Доступно: 10689 шт.
17583
50.70 грн
+
Степлер метал, №10, 12арк, синій
Доступно: 893 шт.
BM.4152-02
51.00 грн
+
1000
51.00 грн
+
Степлер метал, №10, 12арк, чорний
Доступно: 874 шт.
BM.4152-01
51.00 грн
+
Степлер метал, №10, 12арк, сірий
Доступно: 441 шт.
BM.4152-09
51.00 грн
+
Скоби Pro 23/15, 1000 шт
Доступно: 1402 шт.
35879
51.06 грн
+
Батарейки DURACELL LR3 (ААА), по 4шт
Доступно: 380 шт.
s.52543
51.30 грн
+
51.42 грн
+
Батарейки DURACELL LR3 (ААА), по 2шт
Доступно: 54 шт.
s.58170
51.84 грн
+
52.08 грн
+
Степлер пласт, №24/6, 15арк, чорний
Доступно: 1313 шт.
BM.4213-01
52.50 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, зелена
Доступно: 1048 шт.
BM.3407-04
52.68 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, синя
Доступно: 1696 шт.
BM.3407-02
52.68 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?