• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

А4
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX помаранчевий
Доступно: 835 шт.
BM.3012-11c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX синій
Доступно: 2046 шт.
BM.3012-02c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX темно-зелений
Доступно: 950 шт.
BM.3012-16c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX блакитний
Доступно: 1578 шт.
BM.3011-14c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX жовтий
Доступно: 4 шт.
BM.3011-08c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX червоний
Доступно: 1507 шт.
BM.3011-05c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX зелений
Доступно: 1569 шт.
BM.3011-04c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX рожевий
Доступно: 1106 шт.
BM.3011-10c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX темно-зелений
Доступно: 1409 шт.
BM.3011-16c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX салатовий
Доступно: 1974 шт.
BM.3011-15c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX зелений
Доступно: 1235 шт.
BM.3012-04c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX сірий
Доступно: 1878 шт.
BM.3011-09c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX чорний
Доступно: 2217 шт.
BM.3011-01c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX блакитний
Доступно: 1007 шт.
BM.3012-14c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX сірий
Доступно: 2022 шт.
BM.3012-09c
65.64 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX бордовий
Доступно: 1328 шт.
BM.3011-13c
65.64 грн
+
Стрижні для клейового пістолета 11 мм. 6 шт
Доступно: 2538 шт.
BM.4862
65.88 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, PP блакитний
Доступно: 630 шт.
24378
66.78 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, PP вишневий
Доступно: 312 шт.
36448
66.78 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, PP салатовий
Доступно: 232 шт.
36453
66.78 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, PP темно-зелений
Доступно: 249 шт.
36451
66.78 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, PP червоний
Доступно: 380 шт.
24377
66.78 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 5 cм, PP чорний
Доступно: 727 шт.
24372
66.78 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP бірюзовий
Доступно: 204 шт.
36455
66.78 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?