• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, чорний
Доступно: 1237 шт.
40063
69.30 грн
+
Степлер Standard пласт, №24/6, 20арк, синій
Доступно: 3717 шт.
40064
69.30 грн
+
Стакан-підставка квадратний NR
Доступно: 1027 шт.
64959
69.72 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE синій
Доступно: 1427 шт.
BM.3002-02c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE чорний
Доступно: 1001 шт.
BM.3002-01c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE жовтий
Доступно: 626 шт.
BM.3001-08c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE зелений
Доступно: 461 шт.
BM.3001-04c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE рожевий
Доступно: 1412 шт.
BM.3001-10c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE світло-синій
Доступно: 858 шт.
BM.3001-30c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE темно-синій
Доступно: 750 шт.
BM.3001-03c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE фіолетовий
Доступно: 1392 шт.
BM.3001-07c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE червоний
Доступно: 796 шт.
BM.3001-05c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE чорний
Доступно: 2319 шт.
BM.3001-01c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE синій
Доступно: 1589 шт.
BM.3001-02c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 см, ELITE, бірюзовий
Доступно: 2 шт.
BM.3002-06c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 см, ELITE, бузковий
Доступно: 637 шт.
BM.3002-26c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE св. зелений
Доступно: 2 шт.
BM.3001-15с
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE бордовий
Доступно: 199 шт.
BM.3002-13c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE темно-синій
Доступно: 557 шт.
BM.3002-03c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE рожевий
Доступно: 680 шт.
BM.3002-10с
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
Доступно: 679 шт.
BM.3001-12c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
Доступно: 1222 шт.
BM.3001-06c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE салатовий
Доступно: 459 шт.
BM.3002-15c
70.20 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE зелений
Доступно: 1038 шт.
BM.3002-04c
70.20 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?