• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.02грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

А4
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP синій
Доступно: 618 шт.
24382
74.76 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP сірий
Доступно: 87 шт.
24383
74.76 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP червоний
Доступно: 283 шт.
24386
74.76 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP чорний
Доступно: 40 шт.
24381
74.76 грн
+
А4
74.76 грн
+
А4
Реєстратор одностор. 7,5 cм, PP блакитний
Доступно: 186 шт.
24387
74.76 грн
+
Стрижні для клейового пістолета 11 мм. 6 шт
Доступно: 1680 шт.
BM.4862
75.78 грн
+
Ножиці 20см, Duoton, сіро-чорні
Доступно: 10977 шт.
07912
75.78 грн
+
Ножиці 20 см, Duoton, сіро-червоні
Доступно: 8357 шт.
07913
75.78 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7,5 cм, PP зелений
Доступно: 49 шт.
36482
77.28 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7,5 cм, PP синій
Доступно: 342 шт.
36481
77.28 грн
+
А5
Реєстратор А5 одностор. 7,5 cм, PP червоний
Доступно: 24 шт.
36483
77.28 грн
+
Чинка з контейнером, пласт. подвійна
Доступно: 2965 шт.
01918
77.52 грн
+
Зволожувач для пальцiв, 20мл, гелевий
Доступно: 5355 шт.
BM.5540
77.52 грн
+
Олівець механ. SHALAKU S 0.7мм, синій
Доступно: 191 шт.
M7-228.Blue
77.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE жовтий
Доступно: 1727 шт.
BM.3001-08c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE зелений
Доступно: 1439 шт.
BM.3001-04c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE рожевий
Доступно: 1224 шт.
BM.3001-10c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE світло-синій
Доступно: 801 шт.
BM.3001-30c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE сірий
Доступно: 1208 шт.
BM.3001-09c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE темно-синій
Доступно: 1863 шт.
BM.3001-03c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE фіолетовий
Доступно: 702 шт.
BM.3001-07c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE червоний
Доступно: 869 шт.
BM.3001-05c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE чорний
Доступно: 2432 шт.
BM.3001-01c
77.70 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 2776.62 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?