• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP синій
Доступно: 595 шт.
24364
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP червоний
Доступно: 362 шт.
24368
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP бірюзовий
Доступно: 204 шт.
36443
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP вишневий
Доступно: 123 шт.
36442
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP сірий
Доступно: 277 шт.
24365
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP темно-зелений
Доступно: 347 шт.
36445
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP фіолетовий
Доступно: 141 шт.
60026
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP чорний
Доступно: 859 шт.
24363
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP синій
Доступно: 10 шт.
24355
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP блакитний
Доступно: 358 шт.
24369
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, PP зелений
Доступно: 322 шт.
24357
73.02 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, PP світло-блакитний
Доступно: 240 шт.
36446
73.02 грн
+
Губка магнітна для дошок 110х57х25 мм
Доступно: 395 шт.
7638001-99
73.14 грн
+
Трафарет пластиковий, 31х20, "Принцеси"
Доступно: 91 шт.
27417
73.38 грн
+
Трафарет пластиковий, 31х20, "Сафарі"
Доступно: 124 шт.
27415
73.38 грн
+
Трафарет пластиковий, 31х20, "Транспорт"
Доступно: 32 шт.
27418
73.38 грн
+
Ножиці 21см, Duoton Soft сіро-червоні
Доступно: 4498 шт.
20286
73.38 грн
+
Ножиці 21см, Duoton Soft сіро-чорні
Доступно: 1536 шт.
20287
73.38 грн
+
А4
Папка з 60 файлами, А4, синя
Доступно: 288 шт.
BM.3621-02
73.62 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, блакитна
Доступно: 4924 шт.
34505
74.70 грн
+
Підставка кругла 80х80х100мм, мет, салатова
Доступно: 1522 шт.
34506
74.70 грн
+
А4+
Файл А4+, 40 мкм, 100 шт.
Доступно: 32233 шт.
36570
74.82 грн
+
Маркери для магн. досок, 2-4мм, набір 4 шт + губка
Доступно: 4052 шт.
BM.8800-84
75.06 грн
+
Степлер пласт, №10, 15арк, сірий
Доступно: 1118 шт.
BM.4100-09
75.18 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?