• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.02грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE синій
Доступно: 2183 шт.
BM.3001-02c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE св. зелений
Доступно: 1673 шт.
BM.3001-15с
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
Доступно: 389 шт.
BM.3001-12c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
Доступно: 1455 шт.
BM.3001-06c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE помаранчевий
Доступно: 650 шт.
BM.3001-11c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE блакитний
Доступно: 1328 шт.
BM.3001-14c
77.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бузковий
Доступно: 1570 шт.
BM.3001-26c
77.70 грн
+
Степлер Shell PS пласт, №24/6, 20арк, рожевий
Доступно: 1447 шт.
32996
77.76 грн
+
Клейка стрічка пак. 48ммx200ярд, 40мкм, прозора
Доступно: 5744 шт.
18411
78.18 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора зелена
Доступно: 1168 шт.
39695
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора помаранч
Доступно: 786 шт.
39697
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора синя
Доступно: 1526 шт.
39694
78.36 грн
+
А4
Папка-швидкозшивач А4, прозора червона
Доступно: 1134 шт.
39696
78.36 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, рожевий
Доступно: 897 шт.
27877
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, синій
Доступно: 1087 шт.
35242
79.20 грн
+
Степлер Ultra пласт, №10, 12арк, фіолетовий
Доступно: 447 шт.
27876
79.20 грн
+
Степлер Shell PS пласт, №24/6, 20арк, блакитний
Доступно: 1311 шт.
32994
79.26 грн
+
Лінійка сталева 50см
Доступно: 2 шт.
BM.5810-50
79.38 грн
+
Лупа, пластик, 5X/ d60, металева оправа
Доступно: 676 шт.
BM.4305
79.50 грн
+
Трафарет пластиковий, 31х20, "Принцеси"
Доступно: 101 шт.
27417
79.68 грн
+
Трафарет пластиковий, 31х20, "Сафарі"
Доступно: 158 шт.
27415
79.68 грн
+
Трафарет пластиковий, 31х20, "Транспорт"
Доступно: 87 шт.
27418
79.68 грн
+
А4
Папка на 2-х кільцах, 25мм, прозора зелена
Доступно: 793 шт.
43389
79.86 грн
+
А4
79.86 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 2776.62 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?