• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1332грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 1332.00 грн.

Канцтовари для офісу

1000
Папір для нотаток білий, 90х90х90мм, непрок
Доступно: 3263 шт.
BM.2219
97.50 грн
+
Подушка змінна 6/4929 синя
Доступно: 1 шт.
6/4929
97.50 грн
+
400
Блок паперу з клей. шар. 75x75мм, 400арк, паст.бл
Доступно: 2872 шт.
45848
97.62 грн
+
400
Блок паперу з клей. шар. 75x75мм, 400арк, паст.зел
Доступно: 4385 шт.
45842
97.62 грн
+
Степлер Shell PS пласт, №24/6, 20арк, блакитний
Доступно: 258 шт.
32994
97.80 грн
+
А3
Файл А3, 50 мкм, 20 шт., горизонтальний
Доступно: 457 шт.
BM.3831
98.40 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ блакитний
Доступно: 268 шт.
36409
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ бордовий
Доступно: 244 шт.
36407
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ жовтий
Доступно: 202 шт.
36410
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ зелений
Доступно: 349 шт.
36406
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ золото-рожевий
Доступно: 355 шт.
36419
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ помаранчевий
Доступно: 188 шт.
36415
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ рожевий
Доступно: 358 шт.
36412
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ салатовий
Доступно: 263 шт.
36411
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ св-блакитний
Доступно: 116 шт.
36416
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ синій
Доступно: 342 шт.
36405
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ сріблястий
Доступно: 389 шт.
36418
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ тем-бірюзовий
Доступно: 145 шт.
36417
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ фіолетовий
Доступно: 345 шт.
36413
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ червоний
Доступно: 198 шт.
36408
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ чорний
Доступно: 487 шт.
36404
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ блакитний
Доступно: 411 шт.
36425
98.70 грн
+
А4
Реєстратор двост, 7,5 cм, Prestige+ бордовий
Доступно: 480 шт.
36423
98.70 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 1332.00 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?