• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.02грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.02 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

Діркопробивач метал, 20арк, чорний
Доступно: 1055 шт.
35250
104.16 грн
+
Діркопробивач Exakt-2 метал, 10арк, синій
Доступно: 490 шт.
14515
104.40 грн
+
Діркопробивач Exakt-2 метал, 10арк, чорний
Доступно: 389 шт.
14510
104.40 грн
+
Діркопробивач Exakt-2 метал, 10арк, червоний
Доступно: 819 шт.
14516
104.40 грн
+
Лоток горизонтальний, димчастий
Доступно: 271 шт.
ЛГ-04димч.
104.88 грн
+
Степлер МЕТАЛІК метал, №10, 12арк, чорний
Доступно: 511 шт.
BM.4150-01
105.66 грн
+
Шило банківське, довжина голки 12,5 см
Доступно: 117 шт.
BM.5551
106.38 грн
+
Діркопробивач метал, 10арк, чорний
Доступно: 355 шт.
BM.4036-01
106.86 грн
+
450
Блок паперу з клей. шар. 75x75мм, 450арк, пастель
Доступно: 5435 шт.
07925
107.10 грн
+
А4+
Файл А4+, 30 мкм, 100 шт.
Доступно: 10876 шт.
30312
107.88 грн
+
Спрей для очищення сухостираємих дошок, 250 мл
Доступно: 1042 шт.
BM.0817
109.02 грн
+
109.44 грн
+
Брелок-підвіска 3000-3 RM
Доступно: 2 шт.
65491
109.44 грн
+
Лоток горизонтальний, димчастий
Доступно: 168 шт.
ЛГ-06димч.
109.74 грн
+
Лоток горизонтальний, чорний
Доступно: 396 шт.
ЛГ-06чорн.
109.74 грн
+
Текст-маркери Fax, 1-4,6 мм, набір 4 шт.
Доступно: 773 шт.
02056
110.40 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ блакитний
Доступно: 147 шт.
36409
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ бордовий
Доступно: 79 шт.
36407
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ жовтий
Доступно: 95 шт.
36410
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ помаранчевий
Доступно: 77 шт.
36415
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ рожевий
Доступно: 32 шт.
36412
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ св-блакитний
Доступно: 72 шт.
36416
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ сріблястий
Доступно: 40 шт.
36418
110.52 грн
+
А4
Реєстратор двост, 5 cм, Prestige+ фіолетовий
Доступно: 169 шт.
36413
110.52 грн
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 2776.62 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?