• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.2грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.20 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

Артикул: 37476
Набір: лінійка 15см, 2 кос., трансп. (асорті)
32.88 грн
Доступно: 150 шт.
Kite, штука, 0.034, 9017801000
+
Артикул: 42796
Ручка кулькова Top Tek Fusion 10 000, синя
33.18 грн
Доступно: 161823 шт.
Unimax, штука, 0.016, 0.016, 0.016, 9608101000
+
Артикул: BM.0030-62
Комплект магнітів, 20 мм, по 6 шт.
33.24 грн
Доступно: 749 шт.
Buromax, штука, 0.049, 8505110000
+
Артикул: BM.4602
Ніж канцелярський, 9 мм, мех фіксатор, жовтий
33.30 грн
Доступно: 5710 шт.
Buromax, штука, 0.03, 8211930000
+
Папір для нотаток ЗЕБРА, 90х90х30 мм, нерок
330
Артикул: BM.2257
Папір для нотаток ЗЕБРА, 90х90х30 мм, нерок
33.42 грн
Доступно: 155 шт.
Buromax, штука, 0.15, 4811
+
Папка на гумках, А4, синя
А4
Артикул: BM.3911-02
Папка на гумках, А4, синя
33.72 грн
Доступно: 2434 шт.
Buromax, А4, штука, 0.136, 4202121100
+
Артикул: 07883
Скріпки нікельовані, 50 мм, 100 шт.
33.78 грн
Доступно: 5721 шт.
AXENT, пачка, 0.123, 0.123, 8305900000
+
Папір для нотаток білий 90х90х30мм, непрок
330
Артикул: 13925
Папір для нотаток білий 90х90х30мм, непрок
33.90 грн
Доступно: 3793 шт.
AXENT, штука, 0.2, 0.2, 0.2, 4802568000
+
Папір для нотаток білий 90х90х30мм, прок
330
Артикул: 13926
Папір для нотаток білий 90х90х30мм, прок
33.90 грн
Доступно: 2050 шт.
AXENT, штука, 0.19, 0.19, 0.19, 4802568000
+
Артикул: BM.5826-50
Лінійка 50см прозора
33.96 грн
Доступно: 636 шт.
Buromax, штука, 0.056, 9017801000
+
Артикул: BM.5354
Біндер-зажим, 25 мм, асорті, по 12 шт
33.96 грн
Доступно: 2677 шт.
Buromax, пачка, 0.067, 8305900000
+
Артикул: BM.5810-30
Лінійка сталева 30см, інд.упаковка
34.02 грн
Доступно: 6678 шт.
Buromax, штука, 0.05, 9017801000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.20 грн до 1532.88 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?