• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.14грн
  • 3030.84грн
Наявність
Очікується
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.14 грн. до 3030.84 грн.

Канцтовари для офісу

Реєстратор двост, 7 cм, ELITE жовтий
А4
Артикул: BM.3001-08c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE жовтий
73.68 грн
Доступно: 1209 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE зелений
А4
Артикул: BM.3001-04c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE зелений
73.68 грн
Доступно: 1583 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE рожевий
А4
Артикул: BM.3001-10c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE рожевий
73.68 грн
Доступно: 1281 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE світло-синій
А4
Артикул: BM.3001-30c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE світло-синій
73.68 грн
Доступно: 551 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE сірий
А4
Артикул: BM.3001-09c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE сірий
73.68 грн
Доступно: 1087 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE темно-синій
А4
Артикул: BM.3001-03c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE темно-синій
73.68 грн
Доступно: 489 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE фіолетовий
А4
Артикул: BM.3001-07c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE фіолетовий
73.68 грн
Доступно: 663 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE червоний
А4
Артикул: BM.3001-05c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE червоний
73.68 грн
Доступно: 1096 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE чорний
А4
Артикул: BM.3001-01c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE чорний
73.68 грн
Доступно: 781 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE синій
А4
Артикул: BM.3001-02c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE синій
73.68 грн
Доступно: 2618 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 см, ELITE, бірюзовий
А4
Артикул: BM.3002-06c
Реєстратор двост, 5 см, ELITE, бірюзовий
73.68 грн
Доступно: 340 шт.
Buromax, А4, штука, 0.419, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 см, ELITE, бузковий
А4
Артикул: BM.3002-26c
Реєстратор двост, 5 см, ELITE, бузковий
73.68 грн
Доступно: 459 шт.
Buromax, А4, штука, 0.419, 4820300000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.14 грн до 1454.04 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?