• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.14грн
  • 3030.84грн
Наявність
Очікується
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.14 грн. до 3030.84 грн.

Канцтовари для офісу

Реєстратор двост, 7 cм, ELITE  св. зелений
А4
Артикул: BM.3001-15с
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE св. зелений
73.68 грн
Доступно: 406 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE бордовий
А4
Артикул: BM.3002-13c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE бордовий
73.68 грн
Доступно: 340 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE темно-синій
А4
Артикул: BM.3002-03c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE темно-синій
73.68 грн
Доступно: 1163 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE рожевий
А4
Артикул: BM.3002-10с
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE рожевий
73.68 грн
Доступно: 492 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
А4
Артикул: BM.3001-12c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE білий
73.68 грн
Доступно: 485 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
А4
Артикул: BM.3001-06c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE бірюзовий
73.68 грн
Доступно: 1579 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE зелений
А4
Артикул: BM.3002-04c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE зелений
73.68 грн
Доступно: 992 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE фіолетовий
А4
Артикул: BM.3002-07c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE фіолетовий
73.68 грн
Доступно: 731 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE, жовтий
А4
Артикул: BM.3002-08c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE, жовтий
73.68 грн
Доступно: 646 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE блакитний
А4
Артикул: BM.3002-14c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE блакитний
73.68 грн
Доступно: 404 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE  помаранчевий
А4
Артикул: BM.3001-11c
Реєстратор двост, 7 cм, ELITE помаранчевий
73.68 грн
Доступно: 985 шт.
Buromax, А4, штука, 0.42, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE червоний
А4
Артикул: BM.3002-05c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE червоний
73.68 грн
Доступно: 631 шт.
Buromax, А4, штука, 0.422, 4820300000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.14 грн до 1454.04 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які новинки є у категорії Канцтовари для офісу?