• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 0.84грн
  • 1368.54грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Інформаційні
Категорія
Підкатегорія
Група
Розмір
Колір чорнила
Особливості
Вид
Товщина лінії

Загальний рейтинг: 5 / 5
Залишило 1 людина

Ціна від 1.08 грн. до 1368.54 грн.

Канцтовари для офісу

Клейка стрічка канц. 18ммх20м, прозора, в диспенс.
Артикул: BM.7161-01
Клейка стрічка канц. 18ммх20м, прозора, в диспенс.
38.82 грн
Доступно: 5201 шт.
Buromax, штука, 0.05, 0.05, 0.20, 3919101900
+
Папка з 20 файлами, А4, сіра
А4
Артикул: BM.3605-09
Папка з 20 файлами, А4, сіра
43.68 грн
Доступно: 145 шт.
Buromax, штука, 0.12, 0.20, 4202121100
+
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX чорний
А4
Артикул: BM.3011-01c
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX чорний
65.64 грн
Доступно: 4113 шт.
Buromax, штука, 0.432, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор одностор. 7,5 cм, ETALON, жовтий
А4
Артикул: BM.3015-08c
Реєстратор одностор. 7,5 cм, ETALON, жовтий
61.32 грн
Доступно: 320 шт.
Buromax, штука, 0.423, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX сірий
А4
Артикул: BM.3011-09c
Реєстратор одностор. 7 cм, LUX сірий
65.64 грн
Доступно: 886 шт.
Buromax, штука, 0.432, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX зелений
А4
Артикул: BM.3012-04c
Реєстратор одностор. 5 cм, LUX зелений
65.64 грн
Доступно: 1195 шт.
Buromax, штука, 0.432, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE, жовтий
А4
Артикул: BM.3002-08c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE, жовтий
70.20 грн
Доступно: 922 шт.
Buromax, штука, 0.422, 0.20, 4820300000
+
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE фіолетовий
А4
Артикул: BM.3002-07c
Реєстратор двост, 5 cм, ELITE фіолетовий
70.20 грн
Доступно: 1569 шт.
Buromax, штука, 0.422, 0.20, 4820300000
+
Пакувальний пістолет для клейкої стрічки,  ширина до 50 мм, втулка 76,2 мм, синій
Артикул: BM.7400-02
Клейка стрічка пак. 48мм x 35м, жовта
Артикул: BM.7007-08
Клейка стрічка пак. 48мм x 35м, жовта
25.26 грн
Доступно: 2223 шт.
Buromax, штука, 0.09, 0.20, 3919
+
Етикетки клейкі, 68 шт/лист, 48х16,6 мм, 100 арк
Артикул: BM.2867
Етикетки клейкі, 68 шт/лист, 48х16,6 мм, 100 арк
320.58 грн
Доступно: 149 шт.
Buromax, штука, 1, 0.20, 4821901000
+
Етикетки клейкі, 1 шт/лист, 210х297 мм, 100 арк
Артикул: BM.2810
Етикетки клейкі, 1 шт/лист, 210х297 мм, 100 арк
320.58 грн
Доступно: 2105 шт.
Buromax, штука, 1.07, 1.07, 0.20, 4821901000
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Відгуки товарів цієї категорії

5 1
Поліграфіст

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.08 грн до 1368.54 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?