• Категорії
  • Фільтри
  • Сортування
Фильтры товаров
Ціна

  • 1.02грн
  • 2776.62грн
Наявність
Очікується
Торгова марка
Група
Формат
Колір чорнила
Вид
Товщина лінії
Особливості

Загальний рейтинг: 0 / 5
Залишило 0 людина

Ціна від 1.02 грн. до 2776.62 грн.

Канцтовари для офісу

Артикул: 6/4929
Подушка змінна 6/4929 синя
97.50 грн
Доступно: 1 шт.
Trodat, штука, 0.035, 9612200000
+
Артикул: 30772
Шаблон діаметрів, димчастий
98.04 грн
Доступно: 213 шт.
KOH-I-NOOR, штука, 0.064, 0.064, 9017801000
+
Папка з 40 файлами, А4, асорті
А4
Артикул: BM.3617-99
Папка з 40 файлами, А4, асорті
98.40 грн
Доступно: 228 шт.
Buromax, А4, штука, 0.29, 3926100000
+
Артикул: bc837396
Ручки кулькові "Soft Feel Clic Grip", набір з 3шт, сині
100.08 грн
Доступно: 490 шт.
BIC, штука, 0.02, 9608109900
+
Артикул: 02011
Маркери водост. Permanent, 1 мм, набір 4 шт.
100.20 грн
Доступно: 634 шт.
CENTROPEN, набор, 0.054, 0.054, 9608200000
+
Артикул: BM.3270-34
Короб для архівних боксів, KRAFT, 560x380x265мм
100.98 грн
Доступно: 623 шт.
Buromax, штука, 0.72, 4819100000
+
Артикул: BM.8904-84
Текст-маркери NEON, 2-4 мм, набір 4 шт.
101.16 грн
Доступно: 3265 шт.
Buromax, штука, 0.11, 9608200000
+
Артикул: 14501
Степлер Exakt-2 метал, №24/6, 25арк, червоний
101.88 грн
Доступно: 3855 шт.
AXENT, штука, 0.16, 0.16, 0.16, 8472909000
+
Артикул: 14500
Степлер Exakt-2 метал, №24/6, 25арк, синій
101.88 грн
Доступно: 6789 шт.
AXENT, штука, 0.16, 0.16, 0.16, 8472908090
+
Артикул: 14499
Степлер Exakt-2 метал., №24/6, 25 арк., чорний
101.88 грн
Доступно: 4788 шт.
AXENT, штука, 0.16, 8472908090
+
Папка об'ємна на блискавці А4, прозора зелена
А4
Артикул: 39684
Папка об'ємна на блискавці А4, прозора зелена
102.36 грн
Доступно: 1158 шт.
AXENT, А4, штука, 0.124, 4202921900
+
Папка об'ємна на блискавці А4, прозора синя
А4
Артикул: 39683
Папка об'ємна на блискавці А4, прозора синя
102.36 грн
Доступно: 4563 шт.
AXENT, А4, штука, 0.124, 4202921900
+

Забезпечення робочого комфорту: необхідні канцтовари для офісу

В інтернет магазині “Поліграфіст” ви зможете знайти канцтовари для офісу у широкому асортименті. Включно з паперовою продукцією, аксесуарами для роботи та творчості, планування, архівування документів, органайзерами та настільними системами для зберігання канцелярського приладдя.

Якими бувають канцелярські товари для офісу

Офісну канцелярію розподіляють на групи, переважно, за основним призначенням. Ось кілька основних груп:

  • паперова продукція. Найперше - це офісний папір для друку та документів. Залежно від призначення це може бути папір високої щільності та білизни для кольорового друку на струйному принтері, чи офсетний менш щільний та доступніший за ціною. Окрім офісного паперу часто використовують відривний папір для нотаток, записники, журнали обліку та інше паперове приладдя;
  • канцтовари для збереження інформації. Ручки, олівці, гумки, скорозшивачі, степлери та інше приладдя, що дозволяє документувати й систематизовувати інформацію;
  • офісні канцтовари для бухгалтерського обліку. Для цього використовують калькулятори, штампи, мокрі печатки;
  • підготовка презентацій чи інших візуальних матеріалів. Потребує альбомів, маркерів, приладдя для креслення, тощо.

Організація офісних документів за допомогою канцтоварів

Окрему групу складає канцелярське приладдя для офісу призначене для систематизації та зберігання інформації тривалий час. Мова про папки (теки) для тривалого зберігання документів у архівах. Використання папок має такі вигоди:

  • вся інформація сортується та систематизується. Ви можете підписати корінці тек і поділити ваші проекти за датами, темами, прізвищами відповідальних за них працівників, тощо. Усе це також дозволить вам заощадити чимало часу, знайти потрібні документи у підписаном систематизованому архіві значно легше;
  • документи зберігаються правильно. У папках вони будуть захищені від дії прямих сонячних променів (а значить від пожовтіння), пилу та вологи. В офісах, де часто бувають сторонні, може бути доречним використання спеціальних захищених папок, де встановлюється замок або пароль. Таке рішення вбереже від несанкціонованого доступу до важливих паперів.
  • зручність транспортування. При переїзді офісу чи переміщені архіву у папках набагато простіше перевозити папери.

Як правильно підібрати канцелярські товари для офісу

Найпростіше облікувати всі робочі місця і визначити мінімум приладдя, що необхідне для кожного працівника. Потім, виходячи з цієї інформації підібрати тримачі та органайзери для канцтоварів, письмове приладдя. Враховуйте також специфіку роботи кожного окремого працівника. Наприклад, архіваріусу може знадобитись скорозшивач та клейка стрічка для підписування папок, а дизайнеру - креслярське приладдя, кольорові маркери, альбом для скетчів, тощо.

Канцелярія для офісу широко представлена у інтернет-магазині Поліграфіст

У нас ви зможете знайти поліграфічну продукцію власного виробництва та широкий асортимент канцелярського приладдя від відомих виробників за вигідними цінами. Допоможемо підібрати все потрібне для будь-якого офісу, державного підприємства чи освітнього закладу. Якщо ви хочете придбати канцелярське приладдя оптом – звертайтесь за телефоном – 0954733982.

Всі покупки доставляємо Новою Поштою, в межах Києва здійснюється кур’єрська доставка (безкоштовна, якщо сума перевищує 1500 грн).

Часто задають питання:

❓ Яка ціна на Канцтовари для офісу на сайті Поліграфіст?

✔️ Ми пропонуємо великий асортимент та вигідні ціни на Канцтовари для офісу: від 1.02 грн до 2776.62 грн.

❓ Які найдешевші товари у категорії Канцтовари для офісу?

❓ Які найпопулярніші товари у категорії Канцтовари для офісу?