Вакансії
Відкрита вакансія на посаду
Референт, офіс-менеджер (ведення соц. мереж)
Опис вакансії
Ключове завдання нової людини — створити привітливу атмосферу всередині компанії, стати помічником та улюбленцем для всього офісу.
Компанія «Поліграфіст» запрошує на роботу відповідальну та організовану людину з досвідом роботи від 1 року або без досвіду.
Обов’язки:
- Відправка кореспонденції
- Організації свят та інших корпоративних заходів
- Прийом та розподіл вхідних дзвінків.
- Організація та створення умов для повноцінної життєдіяльності офісу: закупівля продуктів, техніки, канцелярії, полив квітів, слідкування за чистотою в офісі тощо
- Прийом гостей компанії (чай/кава), організація зустрічей та переговорів;
- Розв’язання офісних питань співробітників.
- Відповідальне виконання особистих доручень від керівника;
- Шукати потрібних кандидатів
- Холодні дзвінки по базах даних (після адаптації)
- Ведення соціальних мереж компанії (фейсбук, інстагам), вітається досвід
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою, але не є обов’язковим.
- Бажано англійська мова
- Впевнені навички роботи з ПК та офісними програмами.
- Грамотне, добре поставлене мовлення та правопис
- Комунікабельність, відповідальність, вміння працювати у команді.
- Висока організованість та відповідальність.
- Вміння працювати в команді та вирішувати конфліктні ситуації.
Ми пропонуємо:
- Графік роботи: пн-пт, з 9:00 до 18:00, субота та неділя — вихідні;
- Офіційне працевлаштування
- Можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання.
- Дружню атмосферу та комфортні умови праці.
- Розвозка від м.Чернігівська до роботи, з роботи до м.Чернігівська
Якщо зацікавила вакансія і ти плануєш стати частиною нашого колективу, записатися на співбесіду можеш за тел. Катерина 0636161672
Офіс знаходиться за адресою: вул. Зрошувальна 15К
Як до нас доїхати.
Доїхати до зупинки наземного транспорту АКАДЕМІКА ГОРБУНОВА (Автобус № 51; 63; Трамвай № 22к; Маршрутка № 422; 503; 513; 516; 589), далі тебе зустріне співробітник нашої компанії і відвезе в офіс.